80. výročí slaví Zoo Praha historickou kampaní
V ulicích Prahy je k vidění nová outdoorová kampaň s ústředním tématem 80. let Zoo Praha, která je založena na historických snímcích zvířat. V únoru 2011 se na billboardech a citylightech představují ikony z let třicátých, lvice Šárka, slon Baby, vlčice Lotta a dvojice lachtanů Batul a Hýta.
Od začátku února 2011 je k vidění v ulicích Prahy nová outdoorová kampaň s ústředním tématem 80. let Zoo Praha, které bude leitmotivem celého roku 2011. Na billboardech a citylightech se postupně představí historicky významné zvířecí osobnosti. Cílem kampaně je nejen připomenout oslavy 80. výročí pražské zoo, ale i příběhy zvířat a obdivuhodnou historii chovu vybraných druhů.
"Při přípravě outdoorové kampaně 80 let Zoo Praha jsme sáhli po historických fotografiích, a to bez velkých ohledů na jejich výtvarnou či technickou kvalitu. Rozhodli jsme se totiž napříč desetiletími představit první zástupce nejdůležitějších a nejatraktivnějších živočišných druhů chovaných v naší zoo," vysvětlil ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.
Jako první se na billboardech a citylightech objevily ikony z rané historie Zoo Praha, tedy z 30. let minulého století, kterými bezesporu jsou lvice Šárka, slon Baby, vlčice Lotta a dvojice lachtanů darovaných Vlastou Burianem, Batul a Hýta. V průběhu roku se pak představí zvířecí osobnosti dalších dekád. Jejich příběhy budou postupně zveřejňovány na webu Zoo Praha a v sociální síti Facebook.