Společnost

Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXY

Na začátku září 2007 byla uvedena v pražské restauraci La Scène na český trh nová vůně americké firmy ROXY.

Filmové Pusinky s vůní Roxy
Filmové Pusinky s vůní Roxy
Prezentace parfému Ivana Jirešová s dcerou Sofií
Ivana Jirešová s dcerou Sofií
ROXY nenechala na pochybách nikoho, kdo si ještě nebyl jist tím, pro koho je tato vůně určena. Stejně jako vůně, tak i oblečení americké značky ROXY,  jež je jednou ze značek patřící do skupiny QUIKSILVER Group, reprezentují sportovně založenou, duchem mladistvou, tedy nejen věkem, část populace. A proto firma ROXY spolupracuje s takovými osobnostmi jako je držitel zlaté olympijské medaile Lukáš Pollert, herečka Ivana Jirešová nebo zpěvačka Dara Rolins.

Olympionik Lukáš Polert se synem Honzíkem
Olympionik Lukáš Polert se synem Honzíkem
Na party v pražské restauraci La Scène, kde byl nový parfém Roxy představen veřejnosti, nechyběla ani módní přehlídka oblečení těchto oblíbených značek. Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXYV ní se coby modelky objevily i představitelky hlavních rolí filmu Pusinky. Jestli ale modely, které předváděly, okouzlily přítomné jen díky svým nositelkám, to posuďte sami z přiložených fotografií. Pravdou ovšem je, že si je okamžitě po skončení přehlídky, chtěla většina přítomných zakoupit.

Party Roxy osvěžila svým zpěvem s hudebním doprovodem vycházející hudební hvězda Jana Lota, která právě natáčí dvé debutové album. A protože Roxy je určena aktivním lidem se zdravým životním stylem, mohli si účastníci akce pochutnat na zdravých rautových dobrotách.

Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXYAle zpátky k vůni Roxy. Komu je vůně Roxy Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXYvlastně určena? Především aktivní ženě, odvážné a sebejisté, přirozeně krásné, radující se ze života, žijící naplno. Té, která umí být uvolněná, rozpustilá a smyslná, odvážná a tajná zároveň. Příroda je její hřiště, její vášeň. Je nebojácná, ale ne neopatrná, mění zažité základy se stylem a půvabem. Cestu životem sama volí tak, aby byla stále na vrcholu. Žádná hora není příliš vysoká, žádná vlna není příliš velká. Její ženskost je vždy její rádce.

Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXYZnačka ROXY vznikla v roce 1990 pod slunnou kalifornskou oblohou. Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXYJejím cílem je přinášet originální, praktickou módu a ztělesňovat životní styl mladé ženy, která je dynamická, pozitivní, sebejistá, spontánní a veselá, a která chce realizovat své sny. Zlézat hory, jezdit na vlnách...Snad právě proto ROXY podporuje světové surferky, windsurferky a snowboardistky. Organizuje sportovní akce a závody po celém světě a velkou měrou se podílí na podpoře ženských prknových sportů. Je soutěživou značkou, zapojenou do řady charitativních aktivit, například sponzoruje boj proti rakovině prsu v akci nazvané Keep a Breast.

Ponořte se i vy do vůně Roxy, plné květinového závanu s delikátními a důmyslnými tóny.

Pro people.cz Helena Jandová

Editor: Janinka
Vytvořeno: 12.09.2007 06:34
Poslední změna: 22.09.2007 12:19

RSS

Hodnocení: 4.20 (15x)
5-skvělé
4-dobré
3-průměr
2-nic moc
1-nepovedené



Copyright © mars69 2000-2024, webmaster@people.cz