Pusinky uvedly na český trh novou vůni ROXY
Na začátku září 2007 byla uvedena v pražské restauraci La Scène na český trh nová vůně americké firmy ROXY.
Filmové Pusinky s vůní RoxyPrezentace parfému
Ivana Jirešová s dcerou SofiíROXY nenechala na pochybách nikoho, kdo si ještě nebyl jist tím, pro koho je tato vůně určena. Stejně jako vůně, tak i oblečení americké značky ROXY, jež je jednou ze značek patřící do skupiny QUIKSILVER Group, reprezentují sportovně založenou, duchem mladistvou, tedy nejen věkem, část populace. A proto firma ROXY spolupracuje s takovými osobnostmi jako je držitel zlaté olympijské medaile Lukáš Pollert, herečka Ivana Jirešová nebo zpěvačka Dara Rolins.
Olympionik Lukáš Polert se synem HonzíkemNa party v pražské restauraci La Scène, kde byl nový parfém Roxy představen veřejnosti, nechyběla ani módní přehlídka oblečení těchto oblíbených značek. V ní se coby modelky objevily i představitelky hlavních rolí filmu Pusinky. Jestli ale modely, které předváděly, okouzlily přítomné jen díky svým nositelkám, to posuďte sami z přiložených fotografií. Pravdou ovšem je, že si je okamžitě po skončení přehlídky, chtěla většina přítomných zakoupit.
Party Roxy osvěžila svým zpěvem s hudebním doprovodem vycházející hudební hvězda Jana Lota, která právě natáčí dvé debutové album. A protože Roxy je určena aktivním lidem se zdravým životním stylem, mohli si účastníci akce pochutnat na zdravých rautových dobrotách.
Ale zpátky k vůni Roxy. Komu je vůně Roxy vlastně určena? Především aktivní ženě, odvážné a sebejisté, přirozeně krásné, radující se ze života, žijící naplno. Té, která umí být uvolněná, rozpustilá a smyslná, odvážná a tajná zároveň. Příroda je její hřiště, její vášeň. Je nebojácná, ale ne neopatrná, mění zažité základy se stylem a půvabem. Cestu životem sama volí tak, aby byla stále na vrcholu. Žádná hora není příliš vysoká, žádná vlna není příliš velká. Její ženskost je vždy její rádce.
Značka ROXY vznikla v roce 1990 pod slunnou kalifornskou oblohou. Jejím cílem je přinášet originální, praktickou módu a ztělesňovat životní styl mladé ženy, která je dynamická, pozitivní, sebejistá, spontánní a veselá, a která chce realizovat své sny. Zlézat hory, jezdit na vlnách...Snad právě proto ROXY podporuje světové surferky, windsurferky a snowboardistky. Organizuje sportovní akce a závody po celém světě a velkou měrou se podílí na podpoře ženských prknových sportů. Je soutěživou značkou, zapojenou do řady charitativních aktivit, například sponzoruje boj proti rakovině prsu v akci nazvané Keep a Breast.
Ponořte se i vy do vůně Roxy, plné květinového závanu s delikátními a důmyslnými tóny.
Pro people.cz Helena Jandová