V posteli jsem fakt dobrej aneb marketing v běžném životě
Chcete alespoň trochu porozumět marketingu? Není to nic složitého. Některé druhy marketingu a jejich pravidla si dokonce můžete vyzkoušet i v běžném životě.
-
Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Přejdeš k ní a řekneš jí:
"V posteli jsem fakt dobrej."
Tak tohle byl klasický "direct marketing".
-
Jsi na večírku s partou kamarádů a vidíte fakt krásnou holku. Jeden z
kamarádů k ní dojde a řekne jí:
"Vidíš toho kluka támhle? Ten je v posteli fakt dobrej."
Tohle byla "reklama".
-
Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Přejdeš k ní a požádáš ji o
její telefonní číslo. O dva dny později jí zavoláš a řekneš jí:
"V posteli jsem fakt dobrej."
Tohle byl případ "telemarketingu".
-
Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Vstaneš, upravíš si trochu
oblečení, přistoupíš k ní, nabídneš jí, že jí objednáš skleničku. Otevřeš
jí dveře, protože se rozhodla odejít. Podáš jí kabelku, protože jí upadla.
Nabídneš jí cigaretu a řekneš jí:
"V posteli jsem fakt dobrej."
Tomuhle se říká "public relation" neboli P.R.
-
Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Vzpomeneš si, že ji vlastně už
znáš. Přejdeš k ní, trochu jí osvěžíš paměť a řekneš jí:
"Vzpomínáš, jak dobrej jsem byl v posteli?"
Tohle byl CRM - "customer relationship management".
-
Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Ona zajde za tebou a řekne ti:
"Chtěla jsem ti říct, že v posteli jsi fakt dobrej."
Tak tomuhle se říká "branding" neboli rozpoznání značky a upoutání se na ni.