Sranda a veselosti

V posteli jsem fakt dobrej aneb marketing v běžném životě

Chcete alespoň trochu porozumět marketingu? Není to nic složitého. Některé druhy marketingu a jejich pravidla si dokonce můžete vyzkoušet i v běžném životě.

  1. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Přejdeš k ní a řekneš jí:
    "V posteli jsem fakt dobrej."
    Tak tohle byl klasický "direct marketing".

  2. Jsi na večírku s partou kamarádů a vidíte fakt krásnou holku. Jeden z kamarádů k ní dojde a řekne jí:
    "Vidíš toho kluka támhle? Ten je v posteli fakt dobrej."
    Tohle byla "reklama".

  3. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Přejdeš k ní a požádáš ji o její telefonní číslo. O dva dny později jí zavoláš a řekneš jí:
    "V posteli jsem fakt dobrej."
    Tohle byl případ "telemarketingu".

  4. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Vstaneš, upravíš si trochu oblečení, přistoupíš k ní, nabídneš jí, že jí objednáš skleničku. Otevřeš jí dveře, protože se rozhodla odejít. Podáš jí kabelku, protože jí upadla. Nabídneš jí cigaretu a řekneš jí:
    "V posteli jsem fakt dobrej."
    Tomuhle se říká "public relation" neboli P.R.

  5. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Vzpomeneš si, že ji vlastně už znáš. Přejdeš k ní, trochu jí osvěžíš paměť a řekneš jí:
    "Vzpomínáš, jak dobrej jsem byl v posteli?"
    Tohle byl CRM - "customer relationship management".

  6. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnou holku. Ona zajde za tebou a řekne ti:
    "Chtěla jsem ti říct, že v posteli jsi fakt dobrej."
    Tak tomuhle se říká "branding" neboli rozpoznání značky a upoutání se na ni.

Autor: manager
Editor: redakce
Vytvořeno: 09.11.2001 12:00
Poslední změna: 09.11.2001 12:00

RSS

Hodnocení: 3.71 (7x)
5-skvělé
4-dobré
3-průměr
2-nic moc
1-nepovedené



Copyright © mars69 2000-2024, webmaster@people.cz